s1-2

Matei Bejenaru: SITUAȚII / Proiecte personale performative în spațiul public

Explore Festival #14 – Bucharest International Contemporary Dance and Performance Festival

▪️ 12.10.2019 // Centrul Cultural Palatele Brancovenesti, Mogosoaia
11:00 – 14:00

Matei BEJENARU:  SITUAȚII / Proiecte personale performative în spațiul public
Prelegeri și dialog cu publicul / lectures and dialogue with the audience
Intrarea liberă / Free entrance

Transportul participanților către Palatul Mogoșoaia și retur, va fi asigurat de organizator și se va face cu autocarul.

Punct de întâlnire: Piața Universității, în fața Hotelului Intercontinental, în intervalul 09 h 30 – 10 h 00

Retur din Mogoșoaia-Piata Universității, cu plecare din Mogoșoaia la ora 15:00

Pentru înscriere vă rugăm să ne transmiteți un email la coordination@4culture.ro

SITUAȚII / Proiecte personale performative în spațiul public
Matei Bejenaru, Prelegere și dialog cu publicul

Autorul își va prezenta o serie de proiecte artistice performative realizate în anii 2000, având ca temă principală migrația românească și consecințele complexe la nivel socio-politic și cultural. Printre proiectele descrise, amintim Împreună/Together, realizat în 2007 la Tate Modern, Londra, Cezme, Bienala de la Tirana din 2003, sau Strawberry Fields Forever, CCCB Barcelona în 2002.

Matei Bejenaru este artist vizual și profesor de fotografie și artă video la Universitatea Națională de Arte “George Enescu” Iași. Este fondator și director artistic al Bienalei de Artă Contemporană Periferic din Iași (între 1997 și 2008). În proiectele sale din ultimii ani, prin fotografie, video și performance-uri, el investighează politici de reprezentare în fotografia și filmul documentar social, metode interdisciplinare de generare a proiectelor artistice hibride, care importă elemente de limbaj din alte medii precum muzică, teatrul performativ ori poezie.

eXplore festival #14

Producători: Asociația 4Culture și WASP Working Art Space and Production

Proiect cultural co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național – AFCN
Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziția AFCN.
AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.

Parteneri: Balassi Intézet – Bukaresti Magyar Intézet/Institutul Maghiar din București, Centrul Cultural palatele Brancovenesti, Mogosoaia, Institutul Geologic Al Romaniei- Muzeul Național De Geologie, Muzeul De Arta Craiova

Parteneri media: Radio România Cultural, Modernism Punct Ro, Revista Zeppelin, Revista ARTA, Designist, FEEDER.ro, IQads, România Pozitivă

FOTO credit: Matei Bejenaru, Strawberry Fields Forever, performance, eBent Festival, CCCB Barcelona (E), curator: Maria Cosmes, 2002

69809219_2490995124277653_1774707695325020160_o

Veda Popovici: Corp în adversitate / Performance lecture

eXplore festival #14 – Bucharest International Contemporary Dance and Performance Festival

▪️ 11.10.2019 // WASP Working Art Space and Production, Bucharest
19:30 – 20:30
Veda Popovici: Corp în adversitate / Body in Adversity
Performance lecture

„Corp în Adversitate” investighează condițiile de producție și efectele unei serii de performance-uri ce au avut loc în cadrul unor proteste feministe din 2011 și până astăzi, cum ar fi: De natură inofensivă (SlutWalk 2011), De 8 Martie se Luptă (8 martie feminist, 2016) sau Antrenament (Black Protest 2016). Inițiate / create de Veda Popovici, performance-urile au fost dezvoltate ca răspuns la nevoile mișcărilor feministe locale și internaționale, implicând zeci de activiste, artiste și persoane solidare și au propus o întrupare colectivă, radicală și neapologetică a unei perspective feministe ancorate în contextul local și regional.

„Corp în Adversitate” propune articularea unei metodologii pentru acest tip de performance activist / artistic feminist, intersectând teorie critică, studiul mișcărilor sociale, teorie feministă, metode performative și artistice, analiză iconologică și estetică. O parte din întrebările la care „Corp în Adversitate” va căuta răspunsuri sunt: cum au fost implicate persoane non-artiste în producerea performance-urilor? În ce măsură estetica aleasă a îndepărtat sau a apropiat publicul de tema reprezentată? Prin ce fel de experiență au trecută participantele la performance? Când este oportună includerea unui performance în protest și când nu?

Veda Popovici lucrează ca artistă politică, teoreticiană angajată și activistă locală. Interesele sale străbat aceste câmpuri de acțiune, concentrându-se pe practici decoloniale și feministe și pe posibilitățile materiale ale creării comunalității. Munca sa politică s-a dezvoltat în lupta pentru locuire și prin organizarea comunitară în cadrul cooperativei Macaz, Frontului Comun pentru Dreptul la Locuire și a Gazetei de Artă Politică. După ce și-a susținut dizertația doctorală despre naționalism în arta anilor 80 din contextul românesc, Popovici a ținut cursuri despre gândire decolonială, naționalism și teorie feministă la Universitatea Națională de Artă din București și Universitatea California Santa Cruz din SUA. Trăiește și lucrează în București.

Credit fotografie: Grigore Popescu

Proiect dezvoltat în cadrul Life Long Burning – Towards A Sustainable Eco-System for Contemporary Dance in Europe, ce susține dezvoltarea scenei de dans contemporan și a performance-ului în Europa, precum și dezvoltarea publicului. Programul multianual este coordonat și implementat de o rețea formată din 11 parteneri europeni, asociații, companii și case de producție: 4Culture (RO), danceWEB (AT), ICI-Center Chorégraphique National De Montpellier (FR), Brain Store Project (BG), NDA Slovenia (SI), Stuk (BE), Tala Dance Center (HR), Uferstudios (DE), Veem House for Performance (NL), Workshop Foundation (HU) și MDT Stockholm (SE).

Life Long Burning – Towards A Sustainable Eco-System for Contemporary Dance in Europe este un proiect multianual co-finantat de Uniunea Europeană – Programul Europa Creativă.

eXplore festival #14

Producători: Asociația 4Culture și WASP Working Art Space and Production

Proiect cultural co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național – AFCN
Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziția AFCN.
AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.

Parteneri: Balassi Intézet – Bukaresti Magyar Intézet/Institutul Maghiar din București, Centrul Cultural Palatele Brâncovenești, Institutul Geologic Al Romaniei- Muzeul Național De Geologie, Muzeul De Arta Craiova

Parteneri media: Radio România Cultural, Modernism Punct Ro Revista Zeppelin, Revista ARTA, Designist.ro, FEEDER.ro, IQads, România Pozitivă

181102_Assemble_0093_HQ

Premiera: A Luxury That We Can Not Afford (Wisdom of the Earth) de Manuel Pelmus, la BOZAR, în cadrul Europalia Arts Festival 2019

Asociația 4Culture și WASP Studios anunță premiera în cadrul Europalia Arts Festival 2019 a celei mai noi creații a lui Manuel Pelmuș, unul dintre cei mai influenți artiști din așa-numitul New Performance Turn. Un Lux Pe Care Nu Ni-l Putem Permite (Cumințenia Pământului) este o versiune live, intangibilă a sculpturii lui BrâncușiCumințenia Pământului. O acțiune continuă ce propune un alt tip de raportare la istorie, memorie colectivă și la spațiul expozițional, începând de marți, 8 octombrie, până sâmbătă, 12 octombrie, de la 14:30 la Centrul de Arte Plastice din Bruxelles – BOZAR, cu ocazia expoziției Brâncuși: Sublimarea formei.

Proiectul își va continua turneul european în România și va fi prezentat în cadrul eXplore festival #14, la Muzeul de Artă din Craiova, pe 29 și 30 octombrie 2019 și pe 1 și 2 noiembrie 2019 la Muzeul Național de Geologie din București.
Un Lux Pe Care Nu Ni-l Putem Permite (Cumințenia Pământului) pornește de la o sculptură mai puțin cunoscută a lui Brâncuși, Sculptură pentru orbi (1920), împreună cu o versiune ”imaterială” a Cumințeniei Pământului (1907). Lucrarea își propune să intre într-un dialog cu istoria și moștenirea celor două sculpturi ale lui Brâncuși prin discurs, mișcare, strategii de reprezentare și politici de personificare, propunând o narațiune mai puțin canonică a istoriei artei, interogând construcțiile moderniste, și imaginând o noțiune a istoriei în mișcare, deschisă schimbării și transformării.
Într-o cameră aflată în întuneric, versiunea „imaterială” a sculpturii Cumințenia Pământului, construită din text, va prinde viață pe durata mai multor ore, actualizând și intrând în dialog cu gestul lui Constantin Brâncuși de la 1920. Textul este un colaj format din comentarii făcute de-a lungul timpului, de la 1910 și până în prezent, de către public și critici, comentarii deseori contradictorii despre sculptură.
Cumințenia Pământului răspunde și vorbește ”înapoi”. Folosindu-se de dramaturgia Sculpture for the Blind, chiar dacă nu o vedem, va trebui să ascultăm ce are de spus și cum iși dorește să rescrie istoria. O sculptură pe care nu o vezi, dar o asculți.
Proiectul este susținut de către Institutul Cultural Român, în cadrul Festivalului Europalia, și co-finanțat de AFCN – Administrația Fondului Cultural Național.
Manuel Pelmuș (n. 1974, București) trăiește și lucrează în Oslo și București. Este unul din artiștii cei mai influenți ai „noului performance”, fiind interesat în ultimul deceniu să reimagineze rolul performance-ului în contextual artelor vizuale. În anii recenți, proiectele sale au fost prezentate la Para Site, Hong Kong (2017-18), Tate Modern, Londra și Tate Liverpool (2016); Ludwig Museum, Köln (2016); Off-Biennale Budapesta (2015 și 2017); Kyiv Biennale (2015); Centre Pompidou, Paris (2014); Van Abbemuseum, Eindhoven (2014); Muzeul de Artă Modernă, Varșovia (2014); Para Site, Hong Kong (2014); Bienala de la Veneția (2013), printre altele. În 2012 i s-a decernat Berlin Art Prize pentru arte performative, iar în 2014 a primit Premiul de Excelență decernat de Centrul Național al Dansului din București. Începând cu octombrie, 2019, Manuel Pelmuș este “research fellow” la Academia de Arte din Oslo (KHIO).
Autor: Manuel Pelmuș
Cu: Cristina Toma, Maria F. Scaroni
Producție: WASP Studios
Proiect co-finanțat de: Institutul Cultural Român, Administrația Fondului Cultural Național, Europalia Arts Festival 2019
Comisionat de: Europalia Arts Festival, curator Andreea Căpitănescu, pentru expoziția Brâncuși: “Sublimation of form”, la BOZAR Bruxelles
Parteneri: Muzeul Național de Geologie – București și Muzeul de Artă din Craiova
PROGRAM
Bozar, Rue Ravenstein 23 – 1000 Bruxelles
OCT 8 – 12, 2019 14:30-16:30
IAN 23 – 25, 2020 14h30 – 16h30
Muzeul de Artă Craiova, Calea Unirii 15, Craiova
OCT 29 – 30, 2019 15:00 – 17:00
Muzeul Național de Geologie, Kiseleff, București
NOV 1-2, 2019 13:00 – 15:00
În imagine: Maria F. Scaroni // Credit foto: Frank Sperling

70498395_3554692467889586_6055395204318363648_n

RAW Practices in Performance Art – Workshop cu DD Dorvillier

WASP Studios și Asociația 4Culture vă invită la workshop-ul „Atinge, Mișcă-te, Vorbește, Scrie – Observarea practicilor”, susținut de coregrafa și dansatoarea DD Dorvillier, pe 26 septembrie, 2019, la WASP Working Art Space and Production, în București.

▪ Workshop-ul se adresează dansatorilor si coregrafilor/ persoanelor interesate de domeniul artelor performative.
▪ Participarea este gratuită și se face prin transmiterea unui CV în limba engleză la adresa contact@waspmagazine.com.
▪ Număr limitat de participanți
▪ Dată și oră: 26.09.2019 // 11:00 – 13:00
▪ Locație: WASP Working Art Space and Production (Strada Ion Minulescu 67 – 93, Fabrica Flaros, corp E, etaj 2)

Evenimentul este organizat de WASP Studios în cadrul programului cultural RAW Practices in Performance Art, co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național.

▪ Detalii workshop:

Atinge, Mișcă-te, Vorbește, Scrie – Observarea practicilor

În acest atelier, vom explora patru elemente intrinsece practicii coregrafice – atingerea, mișcarea, vorbirea, scrierea. Fiecare practică are aceeași durată, variind între un minut și o oră. Modul caracteristic prin care fiecare dintre noi interpretează lucrurile va ieși la iveală, iar acest lucru devine un subiect de cercetare. Observăm cum lucrăm, vedem și gândim. Practicile acționează ca o oglindă, un spațiu reflexiv în care putem descoperi și inventa colectiv și individual. Experiența proprie, curiozitatea și dorința de a împărtăși sunt combustibilul pentru experimentarea formelor emergente, a cunoștințelor împărtășite, a noilor modalități de a fi împreună cu întrebările legate de coregrafie. Vă rugăm să aveți la voi un caiet și ceva cu care să scrieți.

***
Prin practica sa artistică, DD Dorvillier a pus întotdeauna la încercare definițiile prestabilite, inclusiv pe cele personale, cu privire la dans și coregrafie. Prin dezvoltarea unor lucrări prin intermediul abordărilor filozofice, conceptuale și fizice, ea cercetează relațiile complexe dintre gest, statutul de spectator, corp, limbaj și percepție, într-o manieră ludică, dar și de natură imediată. Abordarea sunetului, luminii și obiectelor ca materiale cvasi-lingvistice reprezintă baza procesului ei. În ultimii ani, a acordat o atenție specială modului în care spațiul influențează lucrările sale artistice.

Înainte de a se muta în Franța, în 2010, a locuit și lucrat în New York timp de 20 de ani. În 1991, ea și coregrafa Jennifer Monson au creat Matzoh Factory în Williamsburg, Brooklyn. Pentru mai mult de un deceniu, studioul a reprezentat un refugiu de bază pentru experimentare, unde artiștii se adunau pentru spectacole, repetiții și lecturi.

Lucrările sale au fost prezentate și produse în New York și Europa, la scară largă. A primit numeroase premii, iar în 2008 a fost mentor artistic (alături de Trajal Harrell) în cadrul programului DanceWeb, la ImPulsTanz. A lucrat ca artist-cercetător asociat în cadrul programului exerce la ICI – CCN în Montpellier, în perioada 2017 – 2019, fiind în prezent artist asociat la Centre de développement chorégraphique national (CDCN) – “Le Dancing”, în Dijon, Franța. În 2019, ea și compozitorul Sébastien Roux vor inaugura La Corvette, un nou spațiu pentru cercetare și experimentare în dans și muzică, în rurala Burgundie, Franța.
humanfuturedancecorps.org

***
RAW Practices in Performance Art reprezintă un program cultural de cercetare artistică și cooperare internațională, organizat în perioada 2018 – 2019, în București, Iași și Montpellier (Franța). Programul a luat naștere la inițiativa WASP Studios din dorința de a contribui la îmbunătățirea infrastructurii în domeniul artelor contemporane, a mobilității și cercetării artistice, precum și a condițiilor de producție și arhivare a procesului și rezultatelor creative. Totodată, acesta își propune să contribuie la lărgirea accesului la educație și cultură pentru tinerii din România, prin asigurarea gratuită a mediului creativ și a resurselor necesare de susținere a unor noi producții artistice și diseminării lor către public.

***
Producător RAW Practices in Performance Art: WASP Studios
Co-producător: Asociația 4Culture
Program cultural co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național
Programul nu reprezintă în mod necesar poziția Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul programului sau de modul în care rezultatele programului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.
Parteneri: ICI – CCN Montpellier Occitanie
Parteneri media: Radio România Cultural, Modernism, Zeppelin, Revista Arta

64961718_3305170812841754_7347029987783868416_o

Iosif Király: EROII AU FOST ȘI EI OAMENI CA NOI. De la selfie la monument.

Iosif Király // EROII AU FOST ȘI EI OAMENI CA NOI. De la selfie la monument.

Expoziție permanentă cu programare la contact@waspmagazine.com 
Expoziția investighează, prin reconstrucții și asocieri fotografice, diferite ipostaze în care cetățeni ai epocii digitale se raportează la istorie și la personalitățile care au marcat-o.

Iosif Király este artist, arhitect și educator ce trăiește în București. A participat în numeroase expoziții și evenimente artistice naționale și internaționale, atât individual, cât și în diverse proiecte colaborative, dintre care cel mai cunoscut este grupul subREAL.

A beneficiat de burse și rezidențe artistice, a participat și coordonat programe culturale și documentare. Lucrările sale se află în numeroase colecții de artă atât publice, cât și private.

Este unul dintre membrii fondatori (în 1995) ai Departamentului de Fotografie și Imagine Dinamică, din cadrul Universității Naționale de Arte București, unde în prezent este profesor. De asemenea, din 2013, ține un curs la masterul de studii vizuale din cadrul SNSPA.

Credit foto: Iosif Király

Iosif Király  Synapses

Visible X invisible 2019

București, 23 mai 2019

WASP Studios în parteneriat cu Universitatea București și Universitatea Natională de Arte București, lansează primele activități din cadrul proiectului  multidisciplinar “Visible X invisible”, ce își propune să contribuie la susținerea dialogului și a practicilor în arta contemporană, printr-o serie de evenimente ce au ca scop dezvoltarea unor proiecte noi în domeniul artelor vizuale.

Coordonat de artista și managera culturală Andreea Căpitănescu (curator WASP),   în dialog cu scriitoarea Simona  Popescu (prof. Universitatea București) și artistul Iosif Király, proiectul se va dezvolta în mai multe etape, implicând tineri artiști vizuali activi în domeniul video-art, new-media, fotografie, performance, tineri scriitori și poeți.

În perioada 24 – 31 mai 2019 vor avea loc la WASP Working Art Space and Production și în spații publice din București primele întâlniri - atelier din cadrul proiectului, cu studenți și masteranzi ai UNARTE, SNSPA și Universitatea București.  În cadrul atelierelor coordonate de Iosif Király și Simona Popescu, cei 15 participanți vor avea oportunitatea de a-și dezvolta propriile creații prin experimentarea unor noi abordări și metode de cercetare artistică, ce contribuie la o deschidere a zonei artelor vizuale spre domenii conexe precum literatura. Rezultatele laboratorului vor fi prezentate publicului în cadrul unei expoziții de grup în luna iunie 2019.

Dan Dediu, profesor al Universității Naționale de Muzică București, Prof. Dr. Iosif Király și  Conf. Dr. Simona Popescu vor fi invitațiii unei întâlniri dialog între artele vizuale contemporane, muzică și literatură, ce va avea loc în data de 19 iunie la WASP Working Art Space and Production. În cadrul Colocviului Imagine, cuvânt și sunet, aceștia vor susține prezentări și studii de caz referitoare la integrarea interdisciplinarității și a caracterului non-linear transmedia în programele de educație, cercetare, producție și formare a tinerilor.

Proiectul se va finaliza în luna septembrie 2019, prin  lansarea unui catalog ce va cuprinde documentarea proiectelor artistice dezvoltate.


VISIBLE X INVISIBLE

Producător: WASP Studios

Co-producător: Asociația 4Culture

Proiect cultural co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național.

Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziția Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilăde conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.

Parteneri: Universitatea Naționalăde Arte București, Universitatea București

Parteneri media: Radio România Cultural, Modernism, Revista Arta, Zeppelin, Feeder

www.waspmagazine.com

 

Credit foto: Iosif Király, Synapses

afis expo WASP-2019

NARAȚIUNI POST-FOTOGRAFICE

ROBERT BOUARIU/ ANDREI BOTNARU/ SILVIA CONSTANTIN/ LARISSA DANILOV/ MIHAI FLOREA/ OANA GOCIMAN/ FRANCESCA IGNAT/ MĂLINA MONCEA

Joi, 18 aprilie 2019, de la 18:00, la WASP Working Art Space and Production (Str. Ion Minulescu 67-93, București) va avea loc deschiderea expoziției „Post-photographic Narratives” realizată de studenții masteranzi a Specializării Foto-Video, din cadrul Universității Naționale de Arte „George Enescu” din Iași, coordonați de Matei Bejenaru, curator Sarah Muscalu.
Această instalație expozițională funcționează ca o serie de dialoguri între trecut, prezent și viitor construite prin limbajul post-fotografic comun practicilor artistice expuse. Soluțiile vizuale elaborate de tinerii artiști propun contexte specifice de raportare la trecut prin lucrările care tematizează memoria și reconstrucția sa, la prezent prin experiența unică, autentică și individuală cu dimensiunea interactivă a instalațiilor, rămânând ca referințele la narațiuni viitoare să fie susținute de fotografiile procesate digital și de obiectele printate tridimensional care devin vectori ai rematerializării.
Ansamblul expozițional se construiește prin principiile active ale memorării, documentării și interpretării realitatății, fiecare dintre cei opt artiști participanți asumându-și detașarea de real, redefinind noțiunea adevărului fotografic. Pluralismul discursurilor propuse consolidează caracterul sincretic al practicilor prin care chestionarea materialității devine rezultat al reciclării informației sub diversele sale forme.
Expoziția poate fi vizitată până pe 25 aprilie 2019, cu programare la coordination@4culture.ro sau +40728083295.
WASP Working Art Space and Production
Str. Ion Minulescu 67 – 93, corp E, etaj 2, Bucuresti
 
A2_poster WB_Fovea_web-01

FOVEA, dans și proiecții de scurt metraje pe 14 aprilie la WASP

Asociația 4Culture și Delegația Wallonie-Bruxelles la București au plăcerea să vă invite duminică, 14 aprilie 2019, orele 18.00, la WASP Working Art Space and Production, la spectacolul FOVEA, cea mai recentă creație a Dame de Pic/Karine Ponties și la proiecția a două filme de dans realizate cu ocazia aniversării a douăzeci de ani a companiei.

FOVEA este rescrierea în dans a unui corp străbătut de goluri, de străluciri, de incoerențe, un proiect care a apărut din dorința coregrafei Karine Ponties de a lucra în profunzime cu dansatorul Ares d’Angelo, care o fascinează și o contrariază. Identitatea unei ființe este o luptă între două emisfere care transmit instrucțiuni opuse, iar în cazul lui Ares d’Angelo acestea sunt împinse la extrem. Dansatorul se aruncă în luptă fără ezitare, fără repere, fără limite sau restricții, se lasă invadat de acest necunoscut care este în noi.

Spectacolul a avut premiera  în luna martie 2019 la Teatrul Național din Bruxelles în cadrul Festivalului XS iar pe 15 aprilie va deschide evenimentul Cafékultour, parte din programul Timișoara 2021.

Karine Ponties este directoare artistică a companiei Dame de Pic, coregrafă și interpretă. De-a lungul celor douăzeci de ani de activitate, a creat peste patruzeci de piese de dans. Universul creațiilor ei este caracterizat de flerul pentru absurd, de explorarea intimității și a relațiilor umane.

Ares D’Angelo s-a născut la Bologna, Italia. S-a format ca dansator clasic și contemporan la Balleto di Toscana, apoi la IT Dansa din Barcelona. Printre coregrafii cu care a colaborat se numără Roberto Zappalà, Baletul din Marsilia, Lanonima Imperial, Anu Sistonen. Din 2012, locuiește la Bruxelles, unde colaborează cu compania Dame de Pic, Uma Umma Dance, Marielle Morales și Salia Sanou.

Concepție și coregrafie: Karine Ponties

Interpret: Ares D’Angelo

Lumini și colaborare artistică: Guillaume Toussaint Fromentin

Costume: Gaëlle Marras

Producție: Dame de Pic/Cie Karine Ponties

Evenimentul include și prezentarea a două scurtmetraje de dans realizate cu ocazia aniversării de către compania Dame de Pic a 20 de ani de activitate: „20 years of Dame de Pic” de Wilkie Branson și „4PKP” de Yoann Stehr & Stephan Dubrana, coregrafiile fiind semnate de Karine Ponties.

Intrarea liberă în limita locurilor disponibile.
Organizatori: Delegația Wallonie-Bruxelles la Bucureșt, Asociația 4Culture
Parteneri media: Radio România Cultural, Modernism, Zeppelin, Revista Arta, Feeder
Credit foto: Gilles Dantzer - FOVEA/Dame de Pic
Top